سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون ۳۴ درصد از مشترکین ( ۸ و نیم میلیون مشترک برق ) که با مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دادند مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شدند.

روزگار پرس گلستان – مصطفی رجبی مشهدی با اعلام این خبر گفت: امسال با اجرای پویش با انرژی و ارائه جوایز ارزنده از جمله ۳۰۰ خودرو، به مشترکانی که مصارف خود را کاهش دادند نظیر دو سال کذشته پاداش صرفه جویی پرداخت خواهد شد .

رجبی مشهدی با بیان این که در طرح امسال مشترکانی که مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داده باشند، مشمول دریافت پاداش صرفه جویی می شوند، یاداور شد: براساس پایش نهایی صورت گرفته از ۲۵ میلیون قبوض برق قرائت شده، ۳۴ درصد از مشترکان ( بیش از ۸ و نیم میلیون مشترک برق) تاکنون دربافت مشمول پاداش شده اند.

وی با اشاره به این که قرائت قبوض همچنان ادامه دارد، از افزایش مشمولان پاداش صرفه جویی سخن گفت و خاطرنشان ساخت: در این میان قبوض برق ۹۰۰ هزار مشترک که معادل ۱۱ درصد از مشترکان خانگی می شود، کاملا رایگان شده است.

سخنگوی صنعت برق همچنین مبلغ پاداش اختصاص یافته به مشترکان را نیز ۱۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مشترکان می توانند با تنظیم دمای کولر روی ۲۴ درجه و یا استفاد از دور کند کولرهای آبی، ضمن کاهش مصرف برق، مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شوند و در عین حال شانس خود را برای شرکت در مسابقه با انرژی و‌دریافت میلیونها جایزه نقدی و غیر نقدی به طور تصاعدی افزایش دهند.

رجبی مشهدی یاداور شد: در طرح پاداش صرفه جویی، مبلغ پاداش روی قبوض برق اعمال و از هزینه برق مصرفی مشترکان کاسته می شود و برخی مشترکان قبضشان رایگان خواهد شد .