رئیس مرکز اسلامی گلستان خبر داد:
حجاج اهل سنت ترکمن صحرا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

حجت الاسلام دیلم گفت: زائران استان گلستان به ویژه اهل سنت ترکمن صحرا در مکه مکرمه، آرای خود را به صندوق های اخذ رای ریختند.

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس به نقل از  روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام دیلم گفت: حجاج اهل سنت ترکمن صحرا و استان گلستان در هتل ۱۶ طبقه “ارکان بکه” با گنجایش بیش از ۵ هزار نفر در مکه مکرمه با حضور در صندوق های اخذ رای، آرای خود را به صندوق ها ریختند.
وی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور علما و روحانیون و حجاج استان گلستان و ترکمن صحرا در پای صندوق های رای در سرزمین وحی، تصریح کرد: شرکت در انتخابات مظهر وحدت، عزت، همدلی و ادامه مکتب و راه شهید جمهور آیت الله رئیسی می باشد که زائران، علما و روحانیون اهل سنت ترکمن صحرا و استان گلستان این وظیفه دینی، شرعی و ملی خود را به نحو احسن در مکه مکرمه انجام دادند.

گفتنی است، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز درباره مشارکت حجاج ایرانی که اکنون در مدینه و مکه هستند نیز گفت: تدابیر لازم و هماهنگی‌های رسمی لازم را با مقامات دولت عربستان به منظور برگزاری انتخابات و مشارکت حجاج ایرانی در انتخاب رئیس جمهور را انجام دادیم.
وی افزود: در این مشورت‌ها تلاش شد که بتوانیم همگام و هم پای ملت بزرگ ایران حجاج ایرانی در مکه و مدینه نیز بتوانند پای صندوق‌های رای در انتخاب رئیس جمهور کشورشان مشارکت داشته باشند.