گردهمایی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان گلستان/ جهاد تبیین #چله_خدمت/ آمادگی برای انتخابات ریاست جمهوری

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در همایش روابط عمومی شهرداری های استان با بیان این که در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستیم گفت : در راستای سیاست‌های استاندار محترم و راهنماییهای معاون محترم عمرانی ، وظیفه داریم با بیان کارها و خدمات انجام شده مردم را تشویق به حضور حداکثری در انتخابات کنیم و با جهاد تبیین #چله_خدمت به مردم این اطمینان را بدهیم که با فقدان یک خدمتگزار بزرگ ، خدمات متوقف نمی‌شود.

مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: روابط عمومی ها به عنوان پیشانی و سخنگوی شهرداریها باید زحمات مجموعه را به شهروندان معرفی نماید و از طرفی نظرات مردم و مشکلات را هم به سمع و نظر شهرداران برساند.

وی بیان کرد: شهرداری به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی در هر شهر که مبتنی بر رای مردم است ، موظف است در کنار کلیه خدمات خود ، به موضوعات فرهنگی مانند نماز ، قرآن ، اهل‌بیت ، مسجد ، اذان ، امر به معروف و نهی از منکر، خانواده و جوانی جمعیت ، مد و لباس عفیفانه ، حجاب و عفاف ، اخلاق ، و نشاط اجتماعی نیز به طور جدی بپردازد .

حسینی افزود: موضوع #برند_سازی_شهری از ضروریات شهرهای استان گلستان است که سکوی پرش پیشرفت فرهنگی و اقتصادی شهرها خواهد بود و موجب افزایش نشاط اجتماعی می شود و روابط عمومی های شهرداریها ها شرایط را به نحوی مدیریت کنند که ایده #هر_ده_روز_یک_جشنواره در ۳۶ شهر استان در طول سال بر اساس #برند_سازی_شهری محقق شود.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان مسائلی که در خصوص آمادگی انتخابات ریاست جمهوری است را مرور کرد و با توجه به تداوم خدمت چه در بحث های جاری و خدمات شهری و چه مسائل عمرانی که در شهرها در حال انجام است ، گفت: روابط عمومی ها خدمات در حال انجام را تحت عنوان #چله_خدمت به استحضار شهروندان برسانند و آن ها را مطمئن سازند که با فقدان یک خدمتگزار بزرگ و واقعی و دلسوز ، خللی در خدمت به مردم به وجود نمی آید.

در این جلسه برخی مدیران روابط عمومی نقطه نظرات خود را بیان کردند و مقرر شد جهت بررسی دائمی موضوعات ، کارگروه روابط عمومی در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تشکیل شود.

همچنین از روابط عمومی های برتر شامل شهرداری های گرگان ، گنبدکاووس و گالیکش طی یک سال گذشته و شهرداریهای انبارالوم ، دلند و نوکنده به مناسبت برگزاری جشنواره های #برند_سازی_شهری در سه ماهه اول سال جاری تجلیل شد و از خدمات و زحمات همه روابط عمومی ها تقدیر صورت گرفت.