حجت الاسلام دیلم گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، دو وظیفه مهم در انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم در نشست هم اندیشی روشنگری و مشارکت حداکثری در گرگان گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، دو وظیفه مهم در انتخابات پیشروی ریاست جمهوری در هشتم تیرماه است.

وی با بیان اینکه، مشارکت حداکثری وحدت ملی را افزایش خواهد داد، افزود: دشمن می خواهد در برآوردها و تحلیل هایش با نا امید کردن و حضور کمرنگ مردم در انتخابات، مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان در ادامه با بیان اینکه، جمهوریت و اسلامیت دو بال اقتدار این نظام است، تصریح کرد: جمهوریت یعنی حضور مردم و هر چقدر این حضور حداکثری باشد مهم است و حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند و این دو بال نظام بیش‌ازپیش تقویت شوند.
حجت الاسلام دیلم، با بیان اینکه حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، افزود: همه افراد جامعه مسئول و غیر مسئول پاسخگو هستیم و برای عزت ملی، عالمانه، آگاهانه و با تحقیق رئیس جمهور خوبی با تفکر جهادی و دلسوز مردم، برای آینده کشور انتخاب کنیم.
وی تصریح کرد: حضور حداکثری ما باعث عزت ملی و نشان دادن وحدت ملی می گردد و همچنین می تواند چانه زنی های ما را در مجامع بین المللی افزایش دهد.