مدیر عامل شرکت دامون پوز خبر داد:

اگر به تکنولوژی تولید برد برسیم،  برددیگر وسایل الکترونیکی را نیز تولید خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس مدیر عامل شرکت دامون پوز گفت:  اگر به تکنولوژی تولید برد برسیم، علاوه بر ساخت دستگاه های کارت خوان، برد دیگر وسایل الکترونیکی را نیز تولید خواهیم کرد.

«محمد مقیسه» مدیر عامل شرکت دامون پوز ؛ جوان موفق  ۲۴ ساله ای که در صنعت پرداخت الکترونیک فعالیت دارد  و جزو جوانان موفق این صنعت می باشد  در جمع اصحاب رسانه گفت: در گذشته گلستان در صنعت پرداخت الکترونیک به استان های دیگر وابسته بود، که خوشبختانه این وابستگی قطع شده و بنده معتقدم حل معضل کسب و کارها قطعا در رشد اقتصاد تاثیر فراوانی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ نفر به صورت مستقیم  و حدود ۱۵ نفر در قالب نمایندگی فروش، بازاریاب و غیره در شرکت دامون پوز  فعالیت می کنند . مقیسه ادامه داد: در حال حاضر  با سه شرکت هم قرارداد مستقیم داریم.

وی در بخشی دیگر به فروش دستگاه کارت خوان توسط افراد بی هویت و فاقد پشتیبانی اشاره کرد و گفت: این افراد با ترفند ارائه کارت خوان های معاف از مالیات دستگاه های خود را به فروش می رسانند این در صورتی است که چنین دستگاه هایی به هیچ وجه وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت دامون پوز افزود:  مشاغل و افرادی که متقاضی دریافت دستگاه کارت خوان هستند می توانند به صورت حضوری و الکترونیکی درخواست خود برای دریافت دستگاه ثبت کنند.

وی  در پایان گفت: به متقاضیان توصیه می شود که از شرکت های ثبت شده و طرف قرارداد با پی اس پی (PSP) دستگاه مورد نیاز خود را تهیه کنند.