رئیس پلیس راه استان از واکنش سریع پلیس به ویدیوی منتشر شده از رانندگی پرخطر دو خودرو در محور گرگان-کردکوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سرهنگ شهرکی، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: درپی انتشار ویدیویی از درگیری سرنشینان خودرو سواری و کامیون در محور گرگان-کردکوی، دستورات و تدابیر سلسله مراتب اخذ و پس از هماهنگی قضایی، پیگیری فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت:  در پیگیری موضوع مشخص شد حرکت با سرعت پایین خودرو سواری که بعنوان مسافر در حال عبوربه سمت غرب استان بود موجب ناراحتی راننده کامیون می شود.

سرهنگ شهرکی ادامه داد: واکنش راننده کامیون(چراغ دادن و درخواست حرکت به سمت راست جاده) نیز باعث ناراحتی راننده سواری شده و او با بستن راه اقدام به درگیری با راننده کامیون می کند.

شهرکی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، همه عوامل دخیل در این حادثه که موجب اخلال در عبور و مرور و نظم عمومی شدند، شناسایی و اقدامات قانونی لازم معمول گردید.

رییس پلیس راه استان گلستان اظهار داشت: پلیس  ضمن تاکید بر اجرای دقیق قانون، قطعاً با رانندگان متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد کرد و امیدواریم با افزایش سعه صدر و تاب آوری همراه با قانونمداری و مسوولیت پذیری اجتماعی بیشتر رانندگان، شاهد تکرار رفتارهای نامتعارف و  حوادث ناراحت کننده  اینچنینی نباشیم.