آئین متمرکز افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مینودشت با حضور استاندار گلستان و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
عیسی بابائی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان دراین مراسم گفت: ۲۱۰۶ واحد مسکونی کمیته امداد استان در آخرین جلسه شورای عالی مسکن باحضور شهیدجمهور درآق قلا برگزارشد که ۱۵۰ واحد آن مربوط به شهرستان مینودشت میباشد.
بابائی در حاشیه افتتاح مسکن ۴ واحدی روستای کلوکند مینودشت ،افزود: برای ساخت این ۱۵۰ واحد مسکن بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک بلاعوض توسط این نهاد و ۳۰ میلیارد تومان نیز درقالب تسهیلات بنیاد مسکن پرداخت شده است.
وی با اشاره به همکاری خوب بنیاد مسکن و سایرنهادهای حمایتی در ساخت مسکن مددجویان ادامه داد: ایجادمسکن و اشتغال برای مردم بویژه اقشار محروم و کم درآمد جامعه،یکی از دغدغه های مهم رئیس جمهور شهید بود که باجدیت در تحقق این ماموریت تلاش میکرد.
بابائی، تصریح کرد: ۸۰ واحد مسکونی نیز در شهرستان مینودشت در حال ساخت میباشد.
استاندار گلستان نیز درحاشیه این مراسم، ضمن تشکر از خدمات ارزنده کمیته امدادو کار ائتلافی با سایر دستگاههای حمایتی برای ساخت مسکن محرومان، گفت: خوشبختانه کمیته امداد باسیاست های همسو با دولت سیزدهم، بویژه در ایجاد اشتغال ومسکن توانسته گامهای موفقی در این زمینه بگیرد،که به سهم خود از این نهاد ،مخصوصا جناب آقای بختیاری بعنوان یکی از دوستان صمیمی با رئیس جمهور شهید ،تشکر و قدردانی می کنم.
دکتر زنگانه با اشاره به تحقق ۸۰ درصدی مسکن برای مددجویان روستایی استان،ادامه داد: باتخصیص ۲۰ هزار واحد مسکن کمیته امداد کشور و سهم بیش از۱۵۰۰ واحدی این استان در سالجاری انشالله دیگر مددجوی فاقد مسکن روستایی نخواهیم داشت، ودولت صادق الوعده نیز درکنار سایر برنامه ها به عهد خود وفا خواهد نمود.