سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست با خانواده انتخابات شهرستان علی‌آباد کتول اظهار داشت:

مردم صاحبان انتخابات و ما خدمتگزاران مردم در اجرای انتخابات هستیم که علاوه‌بر اجرای دقیق و بدون نقص فرآیند انتخابات، نسبت به تکریم رای دهندگان نیز باید اهتمام داشته باشیم.
شناسنامه فکری ما در دولت مردمی شهید جمهور رئیسی، خدا محوری، ولایت‌مداری و مردم محوری است و همه وظایف و ماموریت‌های خود را ذیل این شناسنامه فکری به بهترین شکل به انجام می‌رسانیم.
تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات یک تکلیف قانونی است و دستگاه‌های استان و شهرستان موظف هستند هم‌کاری و هم‌راهی لازم را جهت تأمین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز انتخابات داشته باشند از این رو نباید شاهد کاستی و کم‌بودی در شعب اخذ رأی باشیم.
با توجه به تفاوت‌های قانون این دوره انتخابات با دوره‌های قبل لازم است نسبت به دوره‌های آموزشی و تسلط بر قوانین موجود و وظایف خود اهتمام ویژه داشته باشید.
در خصوص ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری و مشارکت‌افزایی، باید هم‌افزایی شکل بگیرد، مطمئنا تلاش برای تحقق این مهم، می‌تواند بار دیگر حقیقت مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی را برای جهانیان به تصویر بکشد.