سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آغاز پویش سهم هر خانواده ۵۰ لیتر صرفه جویی در مصرف آب در این استان خبر داد .

حسنی با اشاره به این که ضرورت مدیریت  مصرف آب و برنامه ریزی در جهت آن در استان گلستان یک واقعیت اجتناب ناپذیر است گفت : مهم‌ترین راه گذر از بحران آب، آگاه‌سازی و مشارکت مردمی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب است و برای مدیریت صحیح منابع آبی و حفظ آن با همکاری مردم به نتیجه مطلوب می‌رسیم.
سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت : به منظور ارایه خدمات پایدار آبرسانی و با توجه به کمبود منابع آبی، هم استانی های فهیم  از مصارف غیرضروری همچون شستشوی حیاط ، خودرو ،راهروها و همچنین آبیاری درختان و …. نهایت دقت را بعمل آورند تا همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بتوانند خدمات مطلوبی به هم استانی های عزیز ارائه نمایند.

حسنی در پایان افزود:  این پویش به ‌صورت تبلیغات در فضای مجازی و برنامه تلویزیونی در قالب مصاحبه و زیرنویس، انتشار اینفوگرافیک و موشن گرافی های آموزشی نحوه صحیح استفاده از آب در تلویزیون شهری و فضای مجازی و ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از هدر رفت آب و سایر برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده است.