سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست با اعضای کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها اظهار داشت:

فناوری اطلاعات ستون فقرات انتخابات است که بار اصلی و مهم انتخابات‌های الکترونیک و نیمه الکترونیک را به عهده دارد.
به واقع نگاه ما به کار همانند رئیس‌جمهور شهید نگاه اعتقادی، جهادی و خودباوری هم‌راه با توکل و توسل است، نگاهی است که بن بست شکن، راه گشا و برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.
نگاهی که در دولت گره‌های مهم و کهنه را از مشکلات کشور و استان باز می‌کند و در عرصه‌ی نظامی نیز عملیات وعده صادق را رقم می‌زند، عملیاتی که جدای از برتری نظامی، برتری علمی ما بود.
مطمئنا اگر با این نگاه و روحیه در هر عرصه‌ای وارد شویم دست برتر را خواهیم داشت و قله‌های پیشرفت را فتح خواهیم کرد.
با این نگاه وارد عرصه انتخابات شدیم و توانستیم در انتخابات گذشته در مولفه‌های مختلف در سطح کشور برتر شویم.
عمل‌کرد مخلصانه و دل‌سوزانه کمیته فناوری اطلاعات که فارغ از انگیزه‌های مادی، با همه مضیقه‌ها، بهترین عمل‌کرد را ارائه می‌دهد به واقع ایثارگری و از خود گذشتگی است.
انتظار داریم هم‌چون گذشته با پیش‌بینی و پیش‌گیری درست و با تدبیر و برنامه‌ریزی، آمادگی لازم را برای هرگونه مشکل و مسئله ناخواسته، داشته باشید تا غافلگیر نشوید.
در بحران‌ها و مشکلات احتمالی با سعه‌صدر و تمرکز، با رجوع به دانش و تجربه و آموزش‌هایی که دیده‌اید، بهترین تدبیر و عمل‌کرد را نشان دهید.
با نگاه اعتقادی و دینی تجربه انتخابات را بیت‌المال می‌دانیم که برای آن وقت و هزینه صرف شده است، لذا باید برای انتخابات‌های آتی و هر کس که مسئول برگزاری آن خواهد بود، حفظ و نگهداری شود.