رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان ایجاد فضایی با عنوان سرای تجارت در ساختمان ایران خودرو خبر داد و گفت: با امضای تفاهم نامه ای بین اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان و ایران خودرو عشق آباد تجار و بازرگانان ایرانی می توانند از این فضا برای ارائه محصولات و دفاتر تجاری و اداری بهره مند شوند.رمضان بهرامی اظهار کرد: اتاق مشترک با استفاده از توانمندی های خود و با هدف تسهیل هماهنگی های لازم به منظور گسترش سطح روابط تجار ایرانی و برگزاری نمایشگاه موقت و فصلی از این مجموعه بهره خواهد برد.
وی استفاده از این ظرفیت را در قالب سرای تجارت یک فرصت برای بازرگانان برشمرد و افزود: این اقدام به بهبود تراز بازرگانی تجار ایرانی در ترکمنستان خواهد انجامید.
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان خاطرنشان کرد: همچنین استفاده از این ظرفیت منجر به افزایش بهره وری دارایی های خارجی متعلق به ایرانیان خواهد شد.
وی با بیان اینکه این یک فرصت مناسب برای تجار ایرانی است، افزود: بازرگان و فعالان اقتصادی می توانند در صورت علاقمندی به ایجاد دفتر تجاری با شماره تماس ۹۲۰۹۵۰۲۷۹۸ دبیرخانه اتاق مشترک ایران و ترکمنستان تماس حاصل فرمایند.