دهمین جلسه کمیته استانی موضوع اجرای دستورالعمل جزء ۱ تا ۹ بند الف تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان و اعضای این کمیته در محل استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان، روح اله صلبی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از طرح های مصوب، به بررسی وضعیت طرح‌های مصوب کمیته استانی موضوع دستورالعمل تبصره ۱۸ در دستگاههای اجرایی و بانک‌های ذیربط پرداخت.

صلبی در خصوص وضعیت کلی طرح های مصوب سال ۱۴۰۱ گفت: تاکنون ۱۵ هزار و ۵۷۳  میلیارد ریال برای ۹۸۵  طرح جهت بهره مندی از تسهیلات مزبور در استان گلستان تصویب شده است.

در این جلسه به بررسی ۱ طرح مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت، ۴  طرح صنایع دستی و گردشگری، ۱ طرح ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۱ طرح تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۲ طرح پارک علم و فناوری، ۱ طرح بنیاد برکت، ۲ طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای که در مجموع ۲۲  طرح به مبلغ ۲۴۷  میلیارد ریال  جهت بهره مندی از پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸  پرداختند.

دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: با توجه به اعتبارات استانی دستگاه ها و بانک ها در خصوص تسهیلات تبصره ۱۸ تمام توان خود را به کار گرفته که کمال تشکر را از همه عزیزان داریم.

وی ادامه داد: به دستور استاندار محترم گلستان کارنامه عملکردی برای مدیران شبکه بانکی استان صادر نموده ایم که در اسرع وقت اعلام خواهد شد.