ابوالفضل رحیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: در سال گذشته حدودا ۲۱۴٠٠ تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ ثبت گردیده است که از این مقدار ۲٠۹٠٠ تماس در حوزه آب شهر و روستاها و ۵٠٠ مورد در حوزه فاضلاب ثبت و رسیدگی گردید .
وی اظهار کرد: شهروندان شهرستان #گرگان با ۵۶ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۱۲٠۳۹ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۲۸۲۷ حادثه در شهر و روستاهای #گنبدکاووس ثبت و رسیدگی شده است که ۷٠ درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بیان کرد: مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند .