سامانه ارتباطات مردمی ۲۰۲۱ در اولین جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان مورد ارزیابی قرار گرفت.
دکتر غلامعلی شهمرادی که در اولین جلسه شورای مدیران در سال جدید سخن می گفت :با اشاره به برنامه های اجرا شده در سال قبل افزود : تکمیل طرح های نیمه تمام مورد توجه باشد ودر این راستا برنامه ریزی مناسب صورت گیرد .
در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد سامانه ۲۰۲۱ ، نحوه پاسخگویی وبهبود فرآیند رفع مشکلات مشترکین بررسی وبرسرعت بخشیدن به رفع مشکلات مطرح شده در این سامانه تاکید شد .
مدیر مخابرات منطقه گلستان با مهم برشمردن درگاههای ارتباطی مشترکین با مخابرات گفت : رسیدگی به مشکلات مشترکین از جمله مواردیست که باید در اسرع وقت انجام شده و رضایت مشترکان با ارائه سرویسها و خدمات مناسب کسب شود .
همچنین گزارشی از عملیات های جهادی انجام شده در شهرستان های آزادشهر ، مینودشت ، گالیکش وکردکوی که با هدف رفع خرابی های انجام شده بود ارائه واقدامات لازم برای تکمیل این پروژه ها از سوی دکتر شهمرادی ابلاغ شد .
وی با اشاره به اینکه تمرکز فعالیت ها در سال جدید بر توسعه فیبرنوری است افزود : ارائه سرویسهاو محصولات بربستر فیبر موجب کیفیت بخشیدن به خدمات می شود وضروری است زیرساخت های لازم ایجاد شود .
لازم به ذکر است در این جلسه مصوبات قبلی وروند پیشرفت آن بررسی شد وتعیین تکلیف روستاهایی که کارگزاران آنها در پایان سال قبل بازنشسته شده اند وهمچنین وضعیت اقلام وتجهیزات اسقاطی نیز در دستور کار قرار گرفت .