با حضور آیت الله نورمفیدی ماینده ولی فقیه در استان گلستان، نشست بصیرت افزایی ویژه خانواده کارکنان مرکز اسلامی گلستان برگزار شد.

در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، نشست صمیمی و بصیرت افزایی خانواده کارکنان مرکز اسلامی گلستان با حضور حضرت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار گردید.

آیت الله نورمفیدی در این دیدار با اشاره به نزدیک شدن عید نوروز، گفت: نو شدن حکمت الهی است و روان انسان هم نیاز به نو شدن دارد و نو می شود.
وی با بیان اینکه، ما انسان ها نیز باید خود را نو کنیم وگرنه نابود می شویم، افزود: همانطور که خداوند متعال در آغاز فصل بهار طبیعت را نو می کند ما انسانها نیز باید خود را نو و تازه کنیم و بهترین فرصت برای نو شدن انسان، ماه مبارک رمضان است.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از اقدامات و تلاش های مدیر و کارکنان مجموعه مرکز اسلامی گلستان گفت: از تلاش و کار خوب شما تشکر می کنم و تا می توانید کاری کنید که همه شما را دوست داشته باشند.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه، این ایده و تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و به نفع امت اسلامی است، افزود: این مجموعه از اوایل انقلاب تشکیل شد و با جدیت به دنبال مساله وحدت و تقریب است و ما نیز در این راه مهم از روش خداوند، پیامبر (ص) و ائمه معصومین فهمیدیم و عمل می کنیم.
وی اظهار کرد: مرکز اسلامی گلستان مجموعه ای است که فلسفه اصلی کشور یعنی وحدت و تقریب را پیگیری می کند و علاوه برآن یک تکلیف شرعی است.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر در نظر داشتن نکته محوری و اساسی این مجموعه یعنی مساله وحدت و تقریب، بیان کرد: تمام سعی و تلاش دشمن برای جدا کردن و ایجاد تفرقه است. تاحالا نشده که از اختلاف بهره ببریم و به نفع مصالح مسلمین باشد، بلکه ما از اختلاف ضرر کرده ایم. در این راستا باید برای مقابله با دشمن با جدیت بیشتری تلاش کنیم.
آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: در جنایات غزه اگر مسلمانان فقط به آیات قرآن توجه می کردند نتیجه اش چنین نمی شد. امروز آفریقای جنوبی از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند و علیه اسرائیل به مجامع بین المللی شکایت می کند و محکم پایش ایستاده است، آن وقت مسلمانان و کشورهای اسلامی چکار کردند؟
وی افزود: کشورهای اسلامی مانند یمن، لبنان و سوریه که در حمایت از مردم فلسطین و غزه با جنایات اسرائیل مخالفت کردند، بوی حضرت علی (ع) به مشام دلهایشان خورده است.

حجت الاسلام نورعلی دیلم رئیس مرکز اسلامی استان گلستان نیز در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از حضور آیت الله نورمفیدی گفت: نصایح، رهنمودها و نگاه وحدت آفرین آیت الله نورمفیدی همیشه ایام سرلوحه کارها و برنامه های کارکنان مرکز اسلامی گلستان است.
وی افزود: خانواده ها نقش تاثیرگزاری در ایجاد محبت و همدلی بین همکاران و مجموعه مرکز اسلامی دارند که این مهم باعث افتخار آفرینی، موفقیت، سربلندی و توفیقات بیشتر کارکنان این مجموعه نزد جامعه مخاطب و از سوی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدراس علوم دینی اهل سنت کشور شده است.

گفتنی است در این مراسم، با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز اسلامی از کارمندان نمونه کشوری، استانی و شایسته تقدیر و همچنین همسران همکاران مرکز اسلامی گلستان تجلیل بعمل آمد.