مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان با اشاره به اینکه سامانه های بانکی در بستر دیجیتال مدام در حال افزایش است، گفت: تعامل با شرکت مخابرات ایران می تواند نتایج مثبتی برای کسب و کار ها و بانک ها داشته باشد.
فرزاد قنبری راد در همایش تحول دیجیتال توسعه کسب و کار که صبح چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر یکی از مهمترین راهبردهای سازمان ها افزایش سرعت پاسخگویی به نیاز های مشتریان با استفاده از فناوری اطلاعات است.
مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان افزود: تحول دیجیتال به عنوان نیاز ضروری کسب و کار ها محسوب می شود تا بتوانند ارزش افزوده برای مشتریان ایجاد کنند که سبب دستیابی آنها به تجربه ای شیرین خارج از محدوده زمان و مکان می شود.
وی اضافه کرد: در این مسیر بانک ها یکی از اولین ها هستند که خدمات الکترونیک ارائه می دهند و حجم گسترده ای از تراکنش ها در این بستر انجام می شود.
قنبری راد افزود: این خدمات صرفا محدود به پرداخت الکترونیک نیست و هدف ما این است که به بانکداری هوشمند منتج شود. وی تصریح کرد: مفتخریم از چک امن دیجیتال بهره برداری کرده و آن را در شبکه بانکی پیاده سازی کنیم که محبوبیت آن در بین مردم روز به روز در حال افزایش است.
مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان تصریح کرد: سامانه های بانکی در بستر دیجیتال در حال افزایش است و تعامل با شرکت مخابرات ایران می تواند نتایج مثبتی برای کسب و کار ها داشته باشد.
قنبری راد گفت: صنعت بانک می تواند با تعامل ارزش افزوده خاص برای مشتریان خود فراهم کند و خدمات نوین بانکی را برای مردم به ارمغان بیاورند.
وی ضمن تشکر از شرکت مخابرات، گفت: در حال حاضر تعامل با شرکت مخابرات در سطح خوبی قرار دارد و امیدواریم در ادامه برای توسعه کسب و کارها همکاری های بیشتر رقم بخورد. وی در خاتمه گفت: آمادگی خود را برای برای توسعه زیرساخت های مخابراتی در قالب ارائه خدمات مالی با ابزار های موجود اعلام میداریم.