حجت الاسلام والمسلمین ” سیدعلیرضا ادیانی” در جمع مسئولان و کارکنان فرماندهی انتظامی گلستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه سالروز ولادت امام عصر عج اظهار داشت: ما هرچه داریم از محبت اهل بیت (ع) است و سیره ائمه اطهار (ع) بهترین الگو برای نیل به سعادت و کمال است.

وی با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از فراجا و اقدامات پلیس در خصوص تامین نظم و امنیت کشور، افزود: این که تلاش های پلیس مورد تایید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته مدال افتخاری برای کارکنان ولایی و خدوم انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در فراجا با بیان اینکه امنیت زیربنای همه فعالیت ها است،  گفت: افتخار می کنیم که در این لباس مقدس برای تامین امنیت جامعه اسلامی تلاش می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از فلسفه های خلقت، جانشینی انسان در زمین است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی، تحقق فلسفه خلقت است و قوانین آن برگرفته از دستورات الهی بوده و در راس آن نیز نائب امام عصر (عج) قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم رکن اصلی هستند و همه امور با رای مستقیم مردم انجام می گیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه مخالفت با انتخابات در واقع حرکت کردن در مسیر معاندان و مستکبران است، خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات وظیفه ای شرعی و دینی بوده و مردم با مشارکت حداکثری دشمنان را نا امید خواهند کرد.