عسکر ساوری کاندیدای مجلس دوازدهمین  دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با توجه به کد ۲۴۷ حضور در انتخابات گفت: ۲۴ ساعته و ۷ روزهفته  کار برای مردم را اختیار خواهم کرد.

ساوری در ادامه  به نقش رسانه ها در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: دنیای امروز دنیای اطلاع رسانی است و در این بین رسانه ها نقش مهمی در انتخاب افزاد اصلح برای راهیابی به مجلس دارند . ساوری ادامه داد: مسائل اقتصادی امروز به عنوان مهم ترین مشکلات روزمره مردم است و با وجود چنین شرایطی نمیتوان به سمت شعارهای کلیشه‌ای برای مردم رفت تا از آنان رای بگیریم.

ساوری گفت: عدم صداقت و ناکارآمدی برخی مدیران در ادوار گذشته و زمان فعلی موجب شده استان بسیاری از فرصت های توسعه اقتصادی را از دست بدهد.

وی افزود: متاسفانه طی این سالها بسیاری از مصوبات و قوانین به دلیل تعلل و یا کم‌توجهی در استان اجرایی نشده و همین موضوع موجب محرومیت استان و پایین آمدن شاخص های اقتصادی شده است.

ساوری در ادامه در زمینه گله از نمایندگان پیشین گفت: در حوزه نظارت کمترین تلاش و کار را انجام دادن بخاطر همین است که از سوال مردم فرار می کنند چوت پاسخی ندارند.

کاندیدای مجلس دوازدهمین  دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : طی سالها در پیسرفت و عقب ماندگی استان رشد پیدا کردیم وی گفت اگر در حوزه گرگان و آق قلا حانز رای برتر شوم حتما واقع تمایی از وضع موجود کرده و اخبار درست را به بالادستی ها خواهم رساند.

ساوری درپایان گفت: عرصه انتخابات عرصه ای است برا ی نشان دادت غیرت ملی پس همگی با حضور در روز ۱۱ اسفند پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح ؛ مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام و انقلاب خواهیم زد.