۶ هزار و۸۸۵نفر از فرهنگیان استان ، فرزندان ایتام ومحسنین کمیته امداد گلستان را حمایت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش گفت : تا به امروز ۶۸۸۵ نفر از جامعه بزرگ فرهنگیان استان بعنوان حامی طرح اکرام وایتام جذب شده اند .

 عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان درحاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری جشن نیکوکاری گفت: از ابتدای شروع طرح اکرام ایتام تا کنون ۶۸۸۵ نفر از معلمان و کارمندان ادارات آموزش و پرورش درسطح استان برای حمایت معنوی  از فرزندان ایتام و محسنین ثبت نام کرده و مبالغی رابصورت ماهانه به حساب آنها واریز می نمایند.

 وی تبلیغ حمایت افراد از ایتام و محسنین را حرکتی در مسیر فرهنگ سازی و ترویج خوبی‌ها دانست و گفت: در ۱۱ ماهه سالجاری نیز ۲هزار و ۱۶۲ فرهنگی در طرح اکرام وایتام ثبت نام نموده و بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان به فرزندان یتیم ومحسنین کمک کرده اند.

بابایی ادامه داد: معلمان همیشه فرهنگ‌ساز هستند و در راه نشان دادن و راهنمایی کردن حرف نخست را می‌زنند به همین علت کار معلمی کار بزرگی است و امروز آموزش و پرورش فقط مسئول تعلیم و تربیت نیست بلکه در بسیاری از کارهای خیر و نیک سهیم و پیشتاز است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، افزود: در حال حاضر ۴ هزار و ۸۶۴ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۲۰۵ فرزند محسنین، مشمول طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: حامیان با واریز مبلغی به صورت ماهانه ، می‌توانند نیّات خیرخواهانه خود را در رسیدگی به کودکان و نوجوانان نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین ، جامه عمل بپوشانند.

بابایی یادآور شد: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند ازطریق ورود به سایت  ekram.emdad.ir   ویا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در طرح اکرام مشارکت کنند.