داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا با اشاره به اینکه باید برای مردم لباس رزم خدمت تا پای جان پوشید، گفت: آینده گلستان می‌تواند نفت‌خیز و صنعتی باشد.

رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: استان گلستان یک عقب‌ماندگی تاریخی معنادار حدود ۲۷۰ هزار میلیارد تومان در مسیر توسعه داشته است که باید جبران شود.

وی با اشاره به کارنامه و اقدامات مثبت مجلس یازدهم افزود: یکسری قوانین در مجلس مصوب کردیم که در حوزه کسب و کار منشاء ایجاد تحول بوده است قوانین در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان یک حرکت جهشی خوبی برای نخبگان و جوانان بوده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم توضیح داد: استان گلستان از ارزهای هفت هزار تومانی بی‌بهره بوده است و همین موضوع باعث شد تا جبران عقب‌ماندگی در این استان شمالی سخت شود.

سنگدوینی با اشاره به اینکه توجه به صنایع تبدیلی با توجه به اینکه گلستان یک استان کشاورزی است را مهم خواند و ابراز کرد: شغل اکثر مردم استان گلستان کشاورزی است ایجاد صنایع تبدیلی می‌تواند در این بخش رونق و ایجاد ثروت کند.

وی گفت: پتروشیمی گلستان ۱۷ سال با داشتن ۹۵ هزار سهامدار بلاتکلیف بود که تلاش و حمایت سران قوا باعث شد تا این پروژه عظیم اقتصادی جان دوباره بگیرد.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ادامه داد: اکتشاف و استخراج نفت و گاز از موضوعات مهم دیگری بود که در سفر دوم هیئت دولت به استان گلستان به نتیجه رسید میدان گازی قزل تپه در گنبدکاووس نیز مورد توجه قرار گرفت آینده استان گلستان می‌تواند نفت‌خیز، گازخیز و صنعتی باشد.

سنگدوینی گفت: در منطقه آزاد ۵۰ الی ۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که ظرفیت‌های خوب دیگری نیز دارد و استان را می‌تواند متحول کند.

وی با اشاره به اینکه نیروگاه علی‌آبادکتول ۵۰۰ مگاوات برق را وارد مدار استان می‌کند، افزود: در این زمینه نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس نیز پیگیری خوبی داشت.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا با اشاره به اینکه باید برای مردم لباس رزم خدمت تا پای جان پوشید، گفت: آینده گلستان می‌تواند نفت‌خیز و صنعتی باشد.

سنگدوینی با اشاره به اینکه ما حق نداریم مردم را ناامید کنیم از ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان گلستان خواست تا در انتخابات اسفند حضور پرشوری داشته باشند و با آگاهی و بصیرتی که دارند افرادی را انتخاب کنند که خادم مردم باشند.