کاندیدای مجلس دوازدهم حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در نشست خبری با اصحاب رسانه  روتق کشاورزی و توسعه گردشگری را عامل رونق اقتصادی داتست و افزود: توجه و تقویت بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری، باعث رونق و شکوفایی سایر بخش ها خواهد شد.

علیرضا طاهریان با بیان اینکه، بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری سه محوری هستند که پیگیری خواهم کرد، افزود: توجه و تقویت بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری، طبیعتا باعث رونق و شکوفایی سایر بخش ها خواهد شد.
وی بیان کرد: سیستم سازی، اولین کارم در بدو ورود به مجلس می باشد و اگر سیستم سازی طراحی شود، در مرحله اول موارد را در این سیستم پیشنهاد، شناسایی و بررسی کرده و برای ارائه راهکارهای مناسب از کمیته های تخصصی بهره می گیریم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران که هدف خود را از شرکت در انتخابات بیان کنید گفت:  توانایی و احساس مفید بودن باعث ورودم به این عرصه شد،  هدف من از شرکت در انتخابات، توسعه و رشد اقتصادی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا و در ادامه فراهم کردن رشد و توسعه استان و کشورم می باشد.
طاهریان ادامه داد:  به عنوان یک بزرگ تر یا پدر خانواده که مسئولیت نگهداری و رشد فرزندان و تامین نیازهای خانواده را برعهده دارد، نماینده منتخب مردم نیز چنین جایگاهی دارد و باید برای منطقه و رشد و شکوفایی مردم جامعه خود کار و تلاش کند. وی در پایان از مردم خواست تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر یاوه گویان اسلام وارد کتتذ.