آئین اختتامیه اردوهای شوق زیارت استان، باحضور عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره) استان گلستان در مشهد مقدس برگزارشد.

بابایی درحاشیه این مراسم افزود: یکی از سیاست های حوزه معاونت فرهنگی کمیته امداد، اعزام مددجویان، بویژه زنان سرپرست خانواربه اردوهای معنوی و زیارتی است که در این راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر درقالب اردوی راهیان نور،پیاده روی اربعین،عتبات عالیات،اردوهای سراسری، مرقدمطهر امام( ره)، حرم مطهرحضرت معصومه(س) قم و مشهدالرضا( ع) اعزام شده اند.
وی تصریح کرد: بیش از ۸ میلیارد تومان بابت اجرای این اردوها هزینه شده است.

بابایی با اشاره به نقش موثر خیران وحامیان طرح اکرام ایتام در این اردوها گفت : بیش از ۱۳۰۰ نفر زائر اولی ،با مساعدت خیرین در قالب پویش “شوق زیارت” به پابوس امام‌مهربانی‌ها حضرت علی ابن موسی الرضا( ع) مشرف شدند.

وی افزود: پویش شوق زیارت در طول سال با هدف اعزام مددجویان به اعتاب مقدسه در ایام زیارتی و مناسبتی اجرا می‌شود و در قالب این پویش، افراد نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده‌اند با کمک خیران به اماکن مقدس اعزام می‌شوند.

گفتنی است: در مراسم اختتامیه اردوهای شوق زیارت جوایزی به برگزیدگان مسابقات فرهنگی و همچنین زائرین اولی و زائرین جوان( سن ۱۸ تا ۳۵ سال) توسط مدیرکل کمیته امداد اهداء گردید.
═════ ❁ ❁ ═════