رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر گفت: ۱۵هزار اصله نهال شیرین توسط همیار طبیعت و خیر منابع طبیعی به دانش آموزان گلستانی اهدا شد.

بمهندس رضا عجم نوروزی اظهار کرد: تا کنون ۱۶ هزار اصله نهال در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سطح شهرستان کشت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کاشت نهال با گونه های جنگلی در عرصه چهار هکتاری زیتون تپه که از اراضی جنگلی فاقد پوشش است را با کمک سپاه و بسیج شروع کرده ایم.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر تصریح کرد: توزیع ۱۶۰۰ اصله نهال مثمر از گونه انار و انجیر با محوریت مرکز بسیج سازندگی سپاه آزادشهر با همکاری قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه نینوا یک حرکت جهادی در جهت فرهنگ سازی کاشت درختان مثمر با هدف کمک به اقشار محروم است تا ثمرات این درختکاری به معیشت این عزیزان کمک کند.

عجم نوروزی گفت: عرصه یک هکتاری در پادگان نوده خاندوز با ۳۵۰ اصله نهال جنگلی با گونه های بلوط، افرا، سنجد تلخ، سپیدار و زیتون کشت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بزرگی که در بسیج وجود دارد، تصمیم بر این است که در راستای اجرای این طرح از همه اقشار بسیج محلات، دانش آموزان، دانشجویی، مساجد استفاده شود.