شبیر دائمی به عنوان نماینده بیستمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان معرفی شد.
در حکم صادره که به امضای مهدی باقریان دبیرکل بیستمین کنفرانس بین المللی ایران رسیده خطاب به دائمی امده است : باتوجه به سوابق و تجارب و همکاری های فی مابین حضرتعالی به عنوان نماینده رسمی دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان منصوب می شوید شایسته است ضمن هماهنگی با روابط عمومی های استان برای حضور گسترده در کنفرانس در جهت اعتلای روابط عمومی در ایران نیز موفق باشید .
شبیر دائمی با اعلام این مطلب که بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران، هشتم و نهم اسفند سال ۱۴۰۲ در تهران برگزار و فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهبود روابطعمومی خواهد بود، گفت حاضرین در این کنفرانس با متخصصان روابطعمومی و هوش مصنوعی ملاقات خواهند کرد و میتوانند در مورد آخرین روندها، اطلاعات زیادی کسب کنند
دائمی با بیان این مطلب که این کنفرانس با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود و به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد از شاغلان روابط عمومی ، مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی، ارتباط گران و روزنامه نگاران ، مدیران خدمات مشتریان مدیران توسعه کسب و کار دعوت نمود تا با حضور در این همایش از آخرین دستاوردهای اساتید در زمینه فناوری هوش مصنوعی بهره برداری نمایند.
دایمی در خصوص اهداف بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران گفت به اشتراک گذاشتن آخرین روندها و نوآوریها در روابطعمومی، ایجاد شبکه بین متخصصان روابطعمومی
، بهروزرسانی متخصصان روابطعمومی، ارایه فرصتی برای متخصصان روابطعمومی برای به اشتراک گذاشتن ایدهها و دانش خود با یکدیگر و ارتقا و ترویج صنعت روابطعمومی از مهمترین اهداف این کنفرانس بین المللی می باشد
دائمی مهمترین برنامه های کنفرانس بین المللی روابط عمومی را ارائه سخنرانی های کلیدی ، برگزاری کارگاه های آموزشی توسعه حرفه ای ، برنامه های رقابتی ، انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس ، انتشار ویژه نامه کنفرانس ، ارائه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و کارگاه های آموزشی دانست و گفت : این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند. و شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند: بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند و تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند و به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست یابند.
دائمی با مفید و موثر بودن این همایش در رشد دیدگاه های کارشناسان بیان داشت : علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران ( شارا ) مراجعه کنند
گفتنی است کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران از سال ۱۳۸۳ توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است و همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتباطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود