پروژه های عمرانی شهرداری حسن آباد فشافویه مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش روزگار پرس از ری ‘ روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته دولت و همزمان با آغاز هفته وحدت طرح های عمرانی فرهنگی شهرداری حسن آباد فشافویه در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران و با همراهی مسئولین محلی و مدیران شهری با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح بوستان محله ای امام علی (ع) در موقعیت کم برخوردار قسمت شرقی شهر ، رونمایی از المان شهداء در میدان شهدای فشافویه و بهره برداری از پروژه بلوار رئیس جمهور شهید رئیسی در مسیر ورودی شهر ، بهره برداری از بلوار امام علی (ع) و رونمایی از المان این معبر از سوی مدیریت شهری حسن آباد فشافویه صورت گرفت .

با هدف خدمات دهی فرهنگی اجتماعی به شهروندان محله شیخ کلینی ؛ کلنگ احداث پروژه سرای محله واقع در میدان شیخ کلینی نیز با اعتباری بالغ بر شصت میلیارد ریال توسط مدیران شهری بر زمین زده شد تا کمبود سرانه فرهنگی این محله نسبت به نقاط دیگر شهر برطرف شود .

همچنین در این مراسم از تعداد پنج دستگاه خودروی مینی بوس و سه دستگاه خودروی حمل مکانیزه زباله که با هدف افزایش خدمات دهی به شهروندان با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در اختیار مدیریت شهری قرار گرفته ؛ رونمایی شد .

شهر حسن آباد مرکز بخش فشافویه یکی از پنج بخش تابعه شهرستان ری میباشد که با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم واقع شده است . م.قنبری