ریاست جدید حوزه قضایی فشافویه شهرستان ری با دعوت از خبرنگاران محلی بر مطالبه گری و پرسشگری از مدیران منطقه با هدف تلاش در مسیر پیشرفت شهر تاکید کرد .

به گزارش روزگار پرس از ری ” صبح روز پنجشنبه هشتم مرداد دکتر باقر باقری ریاست جدید حوزه قضایی فشافویه شهرستان ری در ششمین روز فعالیت خود در دیدار با خبرنگاران محلی فشافویه با تاکید بر اهمیت ویژه ی پرسش گری از مدیران مطابق با اخلاق رسانه ای و مطالبه ی رفع نیازهای شهروندان صراحتا اظهار کرد هیچ گونه محدودیت و خط قرمزی نسبت به رسانه های مطالبه گر ندارم و حمایت قاطع خود را از آنها در همین جا اعلام میدارم .

ریاست حوزه قضایی در ابتدا نوک پیکان انتقاد از وضعیت فعلی فشافویه را به محل خدمت خود وارد کرد و از وجود بی نظمی های گسترده و حجم بالای پرونده های نیمه تمام گفت و اظهار امیدواری نمود معضلات حوزه مدیریتی خود را به سرعت سر و سامان ببخشد .

در بخش دیگری از این دیدار دکتر باقری به بی مهری مدیران شهرک صنعتی شمس آباد نسبت به مساعدت و پرداخت حقوق اولیه ساکنین شهر همجوار خود اشاره کرد و افزود : ظاهرا شهر حسن آباد تاکنون از این همسایگی بهره ی مطلوبی نبرده است مضاف بر اینکه مطلع شدم رقم بالایی از اعتبارات شهری نیز همه ساله برای تسهیل در مسیر تردد مراجعین و حفظ و نگهداری مسیرهای مواصلاتی به این شهرک هزینه میشود .

دکتر قنبری با اشاره به سکونت خود در شهر حسن آباد از ابتدای قبول مسئولیت ؛ بی امکاناتی این شهر را از زبان یک شهروند تازه ساکن شده به کویری بدون رفاهیات تشبیه کرد و آن را جغرافیایی محروم و مغفول مانده در چشم انداز مدیران خواند که به هیچ عنوان شایسته ی مردمان شریف اینجا نمیباشد .

در این‌ جلسه خبرنگاران محلی به بیان چالش های روز فشافویه و کاستی هایی که اهالی با آنها دست و پنجه نرم میکنند از قبیل کمبود آب و کیفیت پایین نان ؛ ضعف امکانات درمانی ، زنگ خطر حضور گسترده اتباع غیر مجاز و … پرداختند که صراحتا از سوی ریاست حوزه قضایی بر رسیدگی سریع به آنها تاکید شد و حمایت ویژه دستگاه قضا در امر مطالبه گری برای رفع نیازهای ساکنین از سوی رسانه های محلی را اعلام کرد .

همچنین از سوی خبرنگاران فشافویه در این دیدار پیشنهادی مطرح شد که بر اساس آن مدیر قضایی منطقه با توجه به سکونت خود برنامه ای منظم را برای بین مردم بودن و دیدن و شنیدن رنج ها و گلایه های ساکنین محلات مختلف شهر اتخاذ نمایند که با موافقت دکتر قنبری روبرو شد . م.قنبری