با ابتکار شورای روستا آیین پاسداشت بیست سال فعالیت صادقانه دهیار خانلق فشافویه برگزار گردید .

به گزارش روزگار پرس از ری ، روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ به همت شورای اسلامی روستای خانلقِ فشافویه ری ، آیین تقدیر از زحمات ۲۰ ساله دکتر مجید علیاری در مسیر توسعه و پیشرفت روستای خانلق و معارفه مهندس حسن اسدی در جایگاه سرپرست دهیاری با حضور مدیران منطقه ، دهیاران روستاهای تابعه ؛ خانواده معظم شهدا و اهالی شریف روستای خانلق برگزار گردید .

حمیدرضا قربانی رئیس جوان شورای خانلق در این مراسم با قدردانی از تلاش های دلسوزانه دکتر علیاری اظهار امیدواری کرد : مدیریت جدید روستا مصمم تر از گذشته در مسیر توسعه و خدمت به روستائیان قدم بردارد .

دکتر علیاری دهیار دو دهه گذشته روستای خانلق جذب و همراهی سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی نظیر ساخت مجموعه مدرن تنیس آرشا کلاب و نیز نوسازی گسترده بافت فرسوده را از آثار دوران خدمت خود در زمینه پیشرفت و آبادانی روستای خانلق اعلام کرد .

در این مراسم همچنین حسن اسدی از نیروهای با سابقه و تلاشگر دهیاری از سوی شورای روستا به عنوان سرپرست دهیاری خانلق معرفی گردید.

روستای خانلق فشافویه با ۳۵۰ خانوار ساکن و ۱۵۰۰ نفر جمعیت از روستاهای بزرگ و قدمت دار ری میباشد . دهیاری این روستا به عنوان یکی از اولین دهیاری های استان تهران در سال ۸۳ آغاز بکار کرد . روستای خانلق با دارا بودن بیش از ۵۰۰ هکتار زمین زیر کشت پسته و میزان قابل توجهی مزارع زعفران به عنوان قطب مهمی از کشاورزی شهرستان ری به شمار می آید.م. قنبری