مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و شهدای دولت، همزمان با آغاز هفته دولت و در آستانه فصل زارعی پاییزه کود کشاورزان برای کشت پاییزه با تامین و تدارک مناسب آماده توزیع می باشد.

روزگار پرس | راهب مسافر اظهار داشت: از تمامی کشاورزان و بهره برداران درخواست می شود جهت دریافت کودهای مورد نیاز خود در مرحله اول به مراکز خدمات جهادکشاورزی مراجعه و پس از اخذ حواله الکترونیکی از مراکز خدمات جهت دریافت کودهای مصرفی به کارگزاران رسمی و مجاز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مراجعه نمایند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل خاطر نشان کرد: این امر مهم تامین و تدارک و توزیع در حالی انجام می پذیرد که شرکت های پتروشیمی تولید کننده کود اوره بیش از ۵۰ روز از تحویل کود اوره سهم بخش کشاورزی خودداری می کردند که با پیگیری های شبانه روزی مسئولین امر رفع موانع گردید.

وی افزود:علی‌رغم تمامی محدودیت های مالی و ارزی و اجرایی با تلاش جهادی و شبانه روزی مسئولین امر کودهای مورد نیاز کشاورزان برای کشت پاییزه تامین و تدارک مناسب و کافی انجام پذیرفته و جای هیچگونه نگرانی برای کشاورزان در تامین کودمورد نیاز و مصرف نمی باشد .