به گزارش روزگارپرس برای یافتن این هدیه نیاز به جست‌وجوی زیادی نیست، چرا که بلوبانک سامان با سرویس بلوجونیور خود فرصتی را فراهم کرده تا خانواده‌ها بتوانند حساب بانکی ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۴ سال خود باز کرده و اولین گام‌ها را برای آموزش مفاهیم مالی و البته استقلال مالی فرزندشان بردارند.

بلوجونیور، تنها یک حساب بانکی ساده نیست و به عنوان یک اپلیکیشن اختصاصی و با رابط کاربری راحت و آسان در گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند نصب می‌شود. اگر کاربر بلوبانک سامان هستید و در این بانک حساب کاربری دارید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن بلوجونیور برای فرزندان خود حساب کاربری بسازید. بلوجونیور از دو بخش مخصوص والدین و فرزندان تشکیل شده است. طراحی مناسب و جذاب این اپلیکیشن باعث شده تا کودکان و نوجوانان به آسانی از قابلیت‌های این برنامه استفاده کرده و در عین حال پدر یا مادر هم به راحتی بر روی فعالیت‌های مالی فرزند خود نظارت داشته باشد.

این سرویس در حقیقت پلی برای ورود فرزندان شما به دنیایی از امکانات آموزشی و تجربه‌های مالی تازه به شمار می‌رود. بازگشایی مدارس و قرار گرفتن فرزندتان در یک مسیر تازه و مملو از چالش‌های فراوان، بهانه خوبی برای ارائه این هدیه ویژه است تا علاوه بر ایجاد انگیزه، آنها را برای ورود به دنیای آینده مهیا کنید.

در ادامه به بررسی مزیت‌ها و اثرات مثبت باز کردن حساب بانکی مخصوص برای کودکان و نوجوانان پرداخته‌ایم.