به گزارش روابط عمومی؛ عملکرد شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو به گونه‌ای است که در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ موفق به تحقق بودجه تکلیفی یکساله خود شد و چندی پیش نیز به باشگاه شرکت‌های ۱۰۰۰ میلیاری پیوست.

در نگاه کلی، هدف از برگزاری این جشنواره و سایر جشنواره ها ایجاد فرصت برای کلیه نمایندگان به منظور توسعه‌ی فروش و گسترش پوشش‌های بیمه‌ای در سطح جامعه با استفاده از فرصت های مالی نهفته در جشنوارها و همچنین ایجاد تمایز در ارائه محصولات بیمه ای به جوامع هدف است.

گفتنی است؛ در پی استمرار برگزاری این دست جشنواره ها در بیمه تجارت‌نو، شبکه فروش این شرکت قصد دارد ایام دهه فجر جشنواره ای در ابعاد بزرگتر برگزار کند.