شهردار شیراز در آیین رونمایی از سند راهبردی «شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع)» گفت: رونمایی از این سند یک نقطه عطف برای شیراز، استان فارس و کل کشور است
به گزارش روزگار از شیراز، محمدحسن اسدی در آیین رونمایی از سند راهبردی «شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع)» که در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) برگزار شد، اظهار کرد: رونمایی از این سند یک نقطه عطف برای شیراز، استان فارس و کل کشور است.

وی بابیان اینکه امروز آغاز یک‌راه بزرگ است، گفت: در این سند وظایف کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر و استان مشخص‌شده است و همه ما وظیفه‌داریم که به اهداف این سند جامه عمل بپوشانیم.

شهردار شیراز گفت: همان‌طور که همه شیراز را به‌عنوان قطب پزشکی و گردشگری می‌شناسند، امروز می‌توانیم آن را به‌عنوان یک‌قطب فرهنگی و مذهبی در ایران قرار بدهیم و روی آن تبلیغ کنیم.

اسدی ادامه داد: آیت‌الله دژکام امام‌جمعه شیراز اخیراً اشاره کردند که شیراز باید عروس شهرهای ایران شود، پس ما به‌عنوان مدیریت شهری و ۱۳عضو شورای شهر باید تلاش کنیم که فرمایش ایشان و سند راهبردی را عملی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نقاط دیگر دنیا روی کمترین چیزهایی که در مقبولیتشان هم شک و تردید است، مانور می‌دهند و گردشگر جذب می‌کنند، گفت: شیراز با برخورداری از چند حرم مطهر، می‌تواند تحولی را در زندگی معنوی و حتی مادی مردم ایجاد کند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز گفت: ظرفیت گردشگری مذهبی شیراز می‌تواند منشأ تحولات اقتصادی باشد