به همت سرهنگ”علی اصغر زارع” رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ، در پی باخبر شدن از آرزوی این دو کودک ، همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ،معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور در محل “کانون حمد ایرانیان” حضور یافت و به خواسته این دو کودک جامه عمل پوشیدند.

سرهنگ” علی اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: چندی پیش از طریق مسئولان کانون حمایت و مراقبت از بیماران سخت درمان “حمد ایرانیان” مطلع شدیم ۲ کودک پروانه ای که تحت پوشش این کانون قرار دارند یکی از آرزوهای خود را پلیس شدن اعلام کردند.
وی افزود: بلافاصله موضوع به اطلاع فرمانده انتظامی استان رسیده و با تدبیر وی قرار بر این شد تا برنامه ای برای برآورده کردن آرزوی این کودکان توسط پلیس راهور استان ترتیب داده شود.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: نهایتاً امروز معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور در محل کانون حضور یافته و ضمن دیدار و گفت و گو با مسئولان کانون و خانواده کودکان پروانه ای ،لباس همیار پلیس را بر تن آنان کرده و سپس این کودکان در خودروی پلیس راهور سوار شده و به گشت زنی در سطح شهر و تذکر به خودروها و موتورسواران متخلف پرداختند