به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی در این آیین اظهار کرد: امید چیزی است که برای آن نمی‌توان قیمت گذاشت، حضور کودکان و نوجوانان در اتاق بازرگانی در راستای تحقق عدالت تجاری است، در اتاق بازرگانی بین اعضا فاصله وجود ندارد و همه می‌توانند از خدمات بهره ببرند.
وی با بیان این نکته که عدالت تجاری برای شهر مفید است، ادامه داد: بسیاری از تجار و فعالان اقتصادی و کارآفرینان بزرگ از مناطق کمتر برخوردار رشد کردند، بنابراین اگر می‌خواهیم کشورمان رشد کند باید به تمامی مناطق با دید یکسان و برابر نگاه کرد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر مهاجرت یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور ماست که بخشی از آن به دلیل سیاه‌نمایی‌هاست، باید توجه داشت مشکلاتی که کشور ما با آنها درگیر است در سایر کشورها نیز وجود دارد وضروری است جمعی که در این رویداد آموزشی حضور داشتند در کنار یکدیگر بمانند و با هم در آینده رشد کنند، ما نیز با تمام قوت و قدرت در کنار دانش‌پذیران در سال‌های آینده خواهیم بود. در اتاق بازرگانی از سنین هفت سال به بالا موضوع ارائه آموزش و مشاوره انجام می‌شود تا نسل آینده ما از هم اکنون به فکر آینده اقتصادی خود باشد.

در ادامه، شهرام زارع، رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال‌وبختیاری عنوان کرد: در اتاق بازرگانی چهارمحال‌وبختیاری نیز آموزش کودکان و نوجوانان دنبال می‌شود و برنامه‌ریزی به این منظور شکل گرفته است. اتاق بازرگانی اصفهان حرکت ارزشمندی تحت عنوان رویداد امید را برگزار میکند که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: هیچ مرزی میان اصفهان و چهارمحال‌وبختیاری نیست و این دو استان در کنار یکدیگر می‌توانند رشد کنند، امیدواریم با برنامه‌ریزی و گسترش تعاملات و تبادلات اقتصادی میان دو استان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد دو استان باشیم.
در پایان، از نوجوانان شرکت‌کننده در این رویداد تجلیل و در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد، بازارچه امید برپا شد.