رئیس موسسه آموزشی زند شیراز برگزاری کنفرانس ملی مطالعات کاربردی نوین در علوم ورزشی را بسیار با اهمیت در بعد سلامت جامعه دانست.
به گزارش خبرنگار روزگار در شیراز،دکتر سید ابراهیم حسینی در آغاز این کنفرانس که با همت دانشگاه زند شیراز و مشارکت فدراسیون و هیات آمادگی جسمانی استان فارس ، دانشگاههای تهران، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه شیراز و دانشگاه شهید چمران برگزارشد ،گفت: قطعا حضور اندیشمندان و و صاحبنظران حوزه تربیت بدنی کشور در این کنفرانس ملی نفش بسزایی در دانش افزایی دانشجویان رشته های مرتبط خواهد داشت.

حسینی با اشاره به اینکه نگاه به ایجاد بستر و شرایط لازم برای ارتقای سلامت روحی و جسمانی جامعه، مهمترین هدف از برگزاری این کنفرانس بود،افزود: بهترین راهکار برای رسیدن به ارتقای سلامت جسمانی بیان آثار فعالیت بدنی با ورزش برای آحاد جامعه است.

وی از حضور اساتید عالی این حوزه و همچنین دیگر مشارکت کنندگان در این کنفرانس تقدیر کرد و ابراز داشت: موسسه آموز عالی زند شیراز با پتانسیل بالایی که دارد در همه حوزه ها پیشتاز بوده و از برگزاری همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی جهت ارتقای سطح علمی دانشجویان و جامعه هدف استقبال می کند.


دکتر محمد جواد کشاورز هم در این کنفراس به عنوان سخنران کلیدی ،گفت : نقش مدیریت در سازمان های ورزشی امروزی به ویژه اگر با رویکردی استراتژیک و برنامه محور همراه باشد از اهمیت ویژه برخوردار است.

این استاد دانشگاه و مدیر ورزشی اظهار داشت: در جهان پر تلاطم امروز دیگر تمسک به شیوه های سنتی مدیریت پاسخگو نیست بلکه الزام است با داشتن چشم اندازهای وسیع و عمیق و با استفاده از مدیریت استراتژی محور به دنبال تحقق رسالت های سازمان ها بود.

سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان فارس در ادامه ابراز داشت: از جمله سبک های مدیریتی که می تواند به موفقیت سازمان کمک شایانی نماید ، مدیریت استراتژیک است که در این کنفرانس به آن اشاره شد.

در این کنفرانس ملی که در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در دانشگاه زند شیراز برگزار شد ، پرفسور عباسعلی گایینی ، پرفسور حیدر صادقی ، پرفسور حمید رجبی ، دکتر محمد جواد کشاورز و دکتر رحیمی به عنوان سخنرانان کلیدی حضور داشتند.