مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر توسعه و تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی اوز تاکید کرد و گفت:در این زمینه طرح هایی در برنامه امسال این شرکت قرار گرفته است.
به گزارش روزگار از شیراز،سید مصطفی هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان اوز که همزمان با سفر استاندار فارس به شهرستان اوز برگزار شد افزود: از فراهم بودن امکانات زیربنایی برای جذب سرمایه گذاران خبر داد و گفت:بستر مناسبی دراین شهرک صنعتی برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شده است.
هاشمی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ سرمایه گذار در این شهرک صنعتی با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، قرارداد منعقد کرده اند افزود:در قالب این قرارداد‌ها بیش از ۸ هکتار زمین به متقاضیان واگذارشده است.
وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اوز با ۳۶ هکتار مساحت دارای ۱۸ هکتار اراضی صنعتی است گفت: در این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار ۶۰ واحد صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس حمایت حداکثری از سرمایه گذاران و صنعتگران با هدف تحقق رشد تولید و اشتغال زایی را از مهمترین اولویت ها اعلام کرد و گفت:برنامه‌های مختلفی برای راه اندازی واحد‌های در حال ساخت و نیز حمایت از واحد‌های فعال و ارتقای توان تولید درنظر گرفته شده است.
وی در ادامه از فعالیت ۳ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اوز خبرداد و گفت: در این واحد‌ها برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به وجود مزیت‌ها و ظرفیت‌های های سرمایه گذاری در منطقه اوز گفت:با توجه به مراودات تجاری مردم این منطقه با کشور‌های حاشیه خلیج فارس و حضور برخی تجار و سرمایه گذاران اوزی در این کشورها، ایجاد این شهرک صنعتی بستر مناسبی برای جذب این سرمایه گذاران فراهم کرده است.