مشهد پایگاه خبری روزگار-گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش وپرورش خراسان رضوی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با هدف به روز رسانی اطلاعات، تبیین سیاست ها و تبادل تجربیات در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان امام علی علیه السلام برگزار شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش در این مراسم گفت: ارتباط با مجموعه های تاثیر گذار شهرستان از جمله خبرنگاران، تشکیل بانک های اطلاعاتی مناسب و تلاش در جهت شکوفایی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی از جمله اهداف اصلی ما است که باید در این راه تلاش مضاعف انجام شود.

مصطفی بابایی سارویی روابط عمومی ها را افسران جهاد تبیین دانست و افزود: در هفته معلم بیشتر از ۶هزار دقیقه اخبار مربوط به آموزش و پرورش روی آنتن صدا و سیما نشست و این رقم بیش از ۵ برابر ۷ ماه قبل بوده است.

وی به اهمیت خبر و خبرنویسی پرداخت و ادامه داد: فرهنگ در جامعه ما نیاز به یادآوری و تقویت دارد و پس از جنگ تحمیلی با اندکی تبلیغات موفق به رشد و بالندگی شدیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جامعه معلمان، ظرفیت بالایی است و روابط عمومی ها در عصر ارتباطان نوین، موثرترین افراد هستند منوط به اینکه خلاقیت در کار هیچ وقت  فراموش نشود.

رییس مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: شما باید جریان ساز باشید، شماها در حوزه اطلاع رسانی حاج قاسم حوزه خود بوده و هر نفر یک سردار باشید.

بابایی اضافه کرد: وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز و ۸۰ هزار معلم، ظرفیت بالایی است که بهترین مکان، برای تولید سرمایه اجتماعی است . از شما انتظار کار گروهی داریم و با کار گروهی به اهداف مورد نظر دست پیدا می کنیم.

وی ادامه داد:ما باید در گام اول خود را تقویت کنیم. سپس در حوزه استحفاظی تولید محتوای انبوه داشته باشیم.روابط عمومی ها باید جریان ساز بوده و پیوست رسانه ای در همه کارها داشته باشند.

بابایی سارویی تاکید داشت :تعامل با سایر نهادهای درون دستگاهی و برون دستگاهی در قالب شورای اندیشه ورز را در دستور کار خود قرار داده و با رسانه ها تعامل جدی برقرار نمایند.

شایان ذکر است :در پایان گردهمایی  از کارشناسان روابط عمومی ادارت استان خراسان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.