دبیر تشکلات خانه کارگر استان ایلام گفت: یکی از اصلی ترین خواسته های تشکلات خانه کارگری پرداخت دیون و مطالبات تأمین‌اجتماعی اجتمایی توسط دولت است.

هدایت چراغی در دیدار مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجتماعی استان ایلام با اعضای خانه کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتمایی و کارگران شاغل و اعتراض به شورای عالی کار در بحث افزایش حقوق و خواستار افزایش حقوق باتوجه به نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی هستیم.

وی با بیان اینکه از طریق دیوان عدالت اداری توسط خانه کارگر کشور و استانهای تابع به خدمات دهی بیمه آتیه سازان معترض بوده ایم، گفت: خواستار افزایش سهمیه وام های قرض الحسنه درسال ۱۴۰۲ برای بازنشستگان و پیگیر افزایش حقوق و دستمزد نیز بوده ایم.

دبیر خانه کارگر با اشاره به اینکه افزایش سهمیه سفر زیارتی بازنشستگان و اعضای خانه کارگر به مشهد مقدس از دیگر مطالبات این تشکلات می باشد، بیان داشت: ارائه خدمات بدون نوبت دهی به بیماران اورژانسی و بازنشستگان و کارگران در بیمارستان‌ها و کلینیک های ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی اجتمایی از دیگر مطالبات به حق جامعه کارگری می باشد.