سرپرست اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال ۳ روستای شهرستان دهلران به اینترنت پرسرعت خبرداد
به گزارش روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام ، علی کریمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در بازدید از روستاهای شهرستان دهلران گفت: با همکاری اپراتور ایرانسل یک سایت تلفن همراه با تکنولوژی ۴G در روستای نهرعنبر این شهرستان ایجاد و بیش از ۲۱۰۰ نفر از اهالی روستاهای نهرعنبر ، بره بیجه و پتک اعراب به اینترنت پرسرعت دست یافتند.

رئیس شورای راهبری حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، میزان اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح‌ را ۳۲میلیارد ریال و از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد.

کریمی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی جامعه روستایی ما اتصال به اینترنت است، برنامه‌ریزی لازم را برای اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال ۱۴۰۲ را انجام داده ایم.

وی خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف اجرای عدالت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا همسان سازی و ارائه سرویس و خدمات حوزه فناوری اطلاعات به صورت یکسان در تمام نقاط استان انجام شود.