مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی چوار از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، هم‌اکنون شهرستان چوار در ردیف شهرستان‌های سبز استان و کشور قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ “محمود کشاورز” در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان چوار با بیان اینکه یک شهر و ۳۱ روستای چوار گازدار هستند، افزود: شرکت گاز استان به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و مرزی استان توجه ویژه‌ای دارد و تلاش می‌شود تا پایان سال آینده پرونده گازرسانی به کلیه مناطق استان بسته شود.
وی با اشاره به اینکه تنها یک روستا در شهرستان چوار فاقد قابلیت گازرسانی است که در صورت صدور مجوز از سوی شرکت ملّی گاز، این روستا نیز گازدار می‌شود، اظهار داشت: تعداد زیادی از روستاهای چوار دارای توپوگرافی خشن و صعب‌العبور بودند ولی با تلاش همکاران سختکوش شرکت گاز، به شبکه توزیع گاز استان متصل شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۹ درصد مناطق روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه‌یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌دهی به صنایع موجود و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات زیرساختی مناسبی توسط شرکت گاز استان انجام شده است.
همچنین فرماندار شهرستان چوار با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم در ارائه خدمات در همه عرصه‌ها و به‌ویژه در مناطق محروم، ایجاد عدالت‌اجتماعی است، گفت: انتظار می‌رود مدیریت جدید اداره گاز شهرستان، خدمت به مردم، حل مشکلات و رفع درخواست‌های حوزه گازرسانی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
در پایان این دیدار، با موافقت مدیرعامل شرکت و طی حکمی از سوی “مجتبی بهادری” مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام، “علی مهدوی” بعنوان سرپرست اداره گاز شهرستان چوار منصوب و از زحمات مسعود نظری در مدت تصدی این سمت تقدیر شد.