توانمندسازی نیازمندان اولویت حمایت‌ها قرار گیرد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان(ره) استان ایلام گفت: باید سازوکارهای اندیشیده شود که توانمند سازی نیازمندان اولویت دستگاه های حمایتی قرار گیرد تا بتوان تاثیر تلاش‌ها در جامعه مشاهده کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام《محمد زارع》، در همایش تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان ایلام ، اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی ثبت شده در استان وجود دارد که بنیاد احسان تا جایی که در توان داشته با در اختیار گذاشتن بسته‌های حمایتی از ظرفیت آنها جهت ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان استفاده کرده است.

وی افزود: علاوه بر این یک هزار گروه نیکوکاری، خیران و مراکز مثبت زندگی در استان فعال بوده که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار و نبود خیر، شماری از این مراکز غیر فعال هستند.

زارع، بابیان اینکه عمده نیکوکاران استان به نهادهای حمایتی وابسته هستند، بیان کرد: باید زمینه جلب مشارکت افراد خیر و نیکوکار به استان فراهم شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام، تصریح کرد: اگرچه این بنیاد طی سالهای اخیر خدمات زیادی به نیازمندان ارائه کرده ولی باید با مشارکت افراد خیر و متمکن زمینه ارائه هرچه بیشتر خدمات به افراد نیازمند فراهم شود.