2024/04/19 | ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ | 11:02
اخبار ویژه
تبلیغات

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

طی حکمی از سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، هاشم علایی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل منصوب شد. به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، در این حکم آمده است: نظر […]

طی حکمی از سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، هاشم علایی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، در این حکم آمده است:
نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل منصوب می شوید.
انتظار می رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط با شرکت و سایر سازمان‌های حاکمیتی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی کشور ایران اسلامی و در راستای سیاست‌های اعلامی رئیس جمهور محترم و دولت مردمی در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان، گام‌های موثری بردارید.
گفتنی است هاشم علایی پیش از این به عنوان مدیرکل استاندارد استان اردبیل مشغول به خدمت بود.
کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز به نوبه خود انتصاب مهندس هاشم علایی را به سمت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون ایشان را از خداوند منان مسئلت می نمایند.