طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و سایر اعضاء این قرارگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه؛ به مسئله تعطیلات نوروزی و حضور مهمانان نوروزی و گردشگران و ایلامیان مقیم سایر مناطق کشور در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود جاذبه‌های طبیعی و دیدنی و توریستی استان، معمولاً در ایام تعطیلات نوروزی، مهمانان نوروزی و گردشگران و ایلامیان مقیم سایر مناطق کشور، استانمان را برای تعطیلات انتخابمی نمایند.

دکتر جاسم محمدی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی متولی سلامت جامعه است، لذا باید همه در این راستا احساس مسئولیت کنیم و با آمادگی کامل به استقبال تعطیلات نوروزی برویم.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است برخی از دستگاهها و ارگانها خدمات دهی در آنان به واسطه تعطیلات موقتاٌ متوقف شود اما در حوزه سلامت اینگونه نیست و همکاران ما شبانه روز و در ایام تعطیل هم به مردم و بیماران خدمت می نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی نباید خدمات‌دهی به مردم تحت تاثیر تعطیلات قرار گیرد؛ ابراز داشت: در تعطیلات نوروزی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که خدمات دهی به مردم و بیماران با چالش مواجه نشود.

در ادامه نیز معاونین و مدیران ستادی و سایر اعضای حاضر در جلسه به بیان گزارشی از وظایف و تکالیف حوزه مربوطه در خصوص اقدامات و فعالیت‌های طرح سلامت نوروزی پرداختند و دیدگاهها و نقطه‌نظرات خود را در رابطه با موضوعات مطرح‌شده بیان داشته و تصمیماتی برای تحقق اهداف و برنامه های طرح بسیج سلامت نوروزی ۱۴۰۲ اتخاذ ومصوباتی نیز در این راستا مورد تصویب قرار گرفت.

گفتنی است که در ادامه جلسه دکتر علیمرادی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه به تشریح دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان اورژانس کشور در خصوص طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲ در سطح استان و نحوه اجرایی شدن آنان پرداخت.