مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام از پرداخت بیش از ۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، یداله حیدرنژاد بیان کرد: این میزان تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای امسال تاکنون به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از مراجعین و نیازمندان استان پرداخت شده اند.
وی بیشتر موارد پرداختی را در زمینه های کارگشایی، حمایتی ،خرید لوازم خانگی و رفع مشکلات ضروری نیازمندان عنوان کرد و گفت: در این زمینه ۴۴۸ میلیارد ریال به به بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ متقاضی نیازمند پرداخت شده است.
مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ایلام پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال را یکی دیگر از موارد پرداختی این صندوق عنوان کرد و گفت: به همین منظور امسال بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال قرض الحسنه اشتغال به حدود ۷۰۰ نفر از متقاضیان شغل پرداخت شده است.
حیدرنژاد ادامه داد: مابقی تسهیلات پرداختی در زمینه ساخت و تعمیرات مسکن،هزینه های تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان و هزینه های درمانی بوده که به بیش از ۶۷۰ نفر متقاضی پرداخت شده اند.
وی همچنین گفت: از طریق تعامل و هم افزایی با بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت ایلام نیز امسال ۱۹۰ میلیارد ریال قرض الحسنه در زمینه حمایتی، اشتغال و مسکن به بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیانی که از طرف کمیته امداد معرفی شده اند پرداخت شده است.