دوره آموزشی نماز و مهدویت برگزار شد

امروز صبح یکشنبه یک دوره آموزشی نماز و مهدویت با حضور استاتید حوزه علمیه قم و با همکاری شورای اقامه نماز استان، بیمه و درمان تامین اجتماعی استان ایلام در محل سالن جلسات مدیریت درمان برگزار شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در ابتدای این دوره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت صاحب الزمان (عج الله) اظهار داشت: برگزاری چنین دوره های آموزشی برای کارکنان به لحاظ روحی مثمر ثمر دانست.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام نیز اظهار داشت: همانطور که نماز ستون دین است با رابط مستقیم نماز و مهدویت می توان شرایط ظهور را باید فراهم گردد.

رضایتی، رئیس شورای اقامه نماز استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش های دینی باید در اولویت قرار گیرد، افرود: مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام همواره در امور فرهنگی و دینی پیشقدم بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی از اساتید مرکز مهدویت قم، با بیان به اینکه یکی از مسائل مهمی که در قرآن به آن اشاره شده است، گفت: یکی از مقبولیت کارهای خیر انسان در آخرت نماز است.

وی اظهار داشت: نماز عبادت خاص، برای برقراری با خدا است.

این استاد مرکز مهدویت در قم با بیان اینکه نماز شاه راهی برای رسیدن به الطاف خداوند است، بیان داشت: وعده بزرگ الهی برای تمام ملت ها ظهور حضرت مهدی (عجل الله) است.

گفتنی است این دوره آموزشی با حضور مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان و جمع کثیری از همکاران برگزار شد.