2024/03/28 | ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ | 22:48
اخبار ویژه
تبلیغات

افتخاری دیگر برای شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

افتخاری دیگر برای شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در راستای دستورالعمل های ابلاغی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور توانست به رتبه برتر در سال ۱۴۰۰ دست یابد . به گزارش تایماز نیوز / در مراسمی که صبح روز سه شنبه ۹ اسفند ماه۱۴۰۱ در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد […]

شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در راستای دستورالعمل های ابلاغی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور توانست به رتبه برتر در سال ۱۴۰۰ دست یابد .

به گزارش تایماز نیوز / در مراسمی که صبح روز سه شنبه ۹ اسفند ماه۱۴۰۱ در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد با اهدای لوح تقدیری از سوی رضا قاسمیان ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل از حسین قدیمی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تقدیر شد .

در این لوح آمده است :

با سلام و احترام

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، نظر به ارزیابی های به عمل آمده در راستای دستورالعمل های ابلاغی ستاد صیانت از حقق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور و بر اساس ارزیابی ها و بازدیدهای انجام یافته توسط بازرسان ستاد استانی در سال ۱۴۰۰، اعلام می دارد در بین دستگاه های اجرایی استان اردبیل موفق به دریافت رتبه برتر در حوزه ی مذکور شده اید .
بدینوسیله ، با تقدیر از همکاری در عمل به وظایف محوله و تبریک عنوان کسب شده درراستای صیانت از حقوق شهروندی ، از درگاه حضرت احدیت آرزوی تداوم خدمات صادقانه در آن دستگاه و برای حضرتعالی و همکاران محترم مجموعه ی تابعه ، موفقیت و سربلندی را خواهانیم .