2024/03/29 | ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ | 04:56
اخبار ویژه
تبلیغات

تجلیل فرمانده سپاه استان از خدمات شهرداری و شورای شهر اردبیل

سردار محمدی‌اصل: قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری هستیم

سردار محمدی‌اصل: قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری هستیم

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل طی مراسمی از خدمات و تلاش‌های شهرداری اردبیل تجلیل و قدردانی کرد. به گزارش روزگارپرس، طی مراسمی سردار غلامحسین محمدی‌اصل با اهدای لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های شهرداری اردبیل در حوزه‌های مختلف شهری از جمله عمرانی، زیباسازی و فرهنگی قدردانی کرد. در این مراسم سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده […]

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل طی مراسمی از خدمات و تلاش‌های شهرداری اردبیل تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش روزگارپرس، طی مراسمی سردار غلامحسین محمدی‌اصل با اهدای لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های شهرداری اردبیل در حوزه‌های مختلف شهری از جمله عمرانی، زیباسازی و فرهنگی قدردانی کرد.

در این مراسم سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان این‌که مجموعه سپاه استان با تمام توان خود در کنار شهرداری و آماده خدمت به شهروندان است، اظهار کرد: اگر در مجموعه‌ای روحیه بسیجی وجود داشته باشد آن مجموعه جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم موفق‌تر خواهد بود که این روحیه بسیجی در مجموعه شهرداری اردبیل به وضوح قابل مشاهده است.

وی با اشاره به این‌که خوشبختانه در شهرداری اردبیل خدمت به مردم در راس‌ امور قرار دارد، افزود: ما در سپاه استان اردبیل قدردان خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری اردبیل هستیم که انتظار داریم خدمات ارزندهی شهرداری به مردم تا رسیدن به شهری زیبا و مطلوب همچنان تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به مشارکت مطلوب شهرداری اردبیل در نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر یک در هفته دفاع مقدس سال جاری ضمن قدردانی از تلاش‌های این مجموعه ادامه داد: اقدامات شهرداری نشان‌ می‌دهد زیباسازی منظر شهری همواره جزو دغدغه‌های شهرداری اردبیل است.

سردار محمدی‌اصل در ادامه با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا جشن ۴۴ سالگی انقلاب رقم نخورد ولی باز هم مردم آگاه و با بصیرت کشورمان این آرزو و هدف دشمنان را نقش برآب کردند.

در ادامه سردار سیدعلی تدین فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان این‌که اقدامات شهرداری اردبیل طبق برنامه‌ریزی و اصولی پیش می‌رود، افزود: خوشبختانه شهرداری اردبیل جزو مجموعه‌هایی است که با برنامه‌ریزی اقدامات خود را پیش می‌برد که یکی از موفقیت‌های شهرداری اردبیل، برنامه‌محور بودن اقدامات است.

وی با اشاره به این‌که تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری اردبیل در حوزه شهری قابل تقدیر است افزود: مجموعه‌ها در کنار برنامه‌محور بودن در اقدامات باید گزارش عملکرد را هم به نحو احسن ارائه دهند.

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان ادامه داد: زیباسازی سیما منظر شهری و داشتن شهری مطلوب جزو دغدغه‌های شهرداری است و باتوجه به این‌که میزان رضایتمندی شهروندان به شهری سرسبز و زیبا بستگی دارد باید زیباسازی شهر در اولویت باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از محمود صفری شهردار و خلیل احمدیان معاون مالی شهرداری اردبیل قدردانی شد.

پایان پیام/

  • منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل