2024/03/28 | ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ | 23:49
اخبار ویژه
تبلیغات

 لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل تقدیم شورای شهر شد

افزایش ۳۶ درصدی بودجه نسبت به سال ۱۴۰۱

افزایش ۳۶ درصدی بودجه نسبت به سال ۱۴۰۱

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، طی مراسمی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل با هدف تسریع در بررسی و مصوب کردن بودجه تقدیم شورای اسلامی شهر اردبیل شد. به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس  رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل امروز در آیین تقدیم بودجه۱۴۰۲ شهرداری به شورا که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، […]

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، طی مراسمی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل با هدف تسریع در بررسی و مصوب کردن بودجه تقدیم شورای اسلامی شهر اردبیل شد.

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس  رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل امروز در آیین تقدیم بودجه۱۴۰۲ شهرداری به شورا که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل، مسئولان استانی، انتظامی و نظامی و مدیران شهری در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل برگزار شد؛ ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارکه دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به مبلغ یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان جهت تصویب و بررسی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان بهمن ماه طی جلسات متعددی این بودجه بررسی و مصوب خواهد شد؛افزود: افزایش رقم بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ امسال در دستور کار شورای شهر بود که این بودجه با افزایش ۳۶ درصدی همراه است.

انصاری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود و نسبت به سال ۱۴۰۰ هشتاد درصد افزایش داشت؛ گفت: عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات شهری از ویژگی های این بودجه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام، توسعه زیرساخت های شهری و گردشگری، افزایش درآمد مستمر، بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری از راهبردهای اساسی در تنظیم این بوده است؛ گفت: از حمایت های استاندار اردبیل ،معاونت عمرانی استانداری در تسریع عملیات عمرانی و شهردار اردبیل و تمام همکارانی که در تنظیم بودجه نهایت تلاششان را کردند قدردانی می نمایم.

وی گفت:در بودجه سال آتی، اعتبار ویژه ای برای تکمیل کمبرندی دوم بعد از سه دهه، تکمیل و اتمام پل نیایش،افزایش سرانه فضای سبز و در حوزه ترافیک شهری و پیاده را پیرعبدالملک پیش بینی شده است که تلاش میکنیم این بودجه را اصولی و علمی تصویب کنیم.