2024/03/28 | ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ | 22:15
اخبار ویژه
تبلیغات

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

حمایت از طرح‌های احداث نیروگاه‌ خورشیدی در شهرک‌های صنعتی

حمایت از طرح‌های احداث نیروگاه‌ خورشیدی در شهرک‌های صنعتی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: صندوق ملی محیط زیست در قالب طرح حمایتگرانه اقدام به تامین مالی نیروگاه‌های خورشیدی ۲۰ کیلوواتی می‌کند که این طرح در شهرک‌های صنعتی به طور ویژه مورد حمایت قرار می گیرند. به گزارش روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز، روح اله برادران حیدری ضمن بیان این خبر […]

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: صندوق ملی محیط زیست در قالب طرح حمایتگرانه اقدام به تامین مالی نیروگاه‌های خورشیدی ۲۰ کیلوواتی می‌کند که این طرح در شهرک‌های صنعتی به طور ویژه مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز، روح اله برادران حیدری ضمن بیان این خبر اظهار داشت: این طرح با هدف ایجاد نیروگاه‌های انرژی خورشیدی کوچک مقیاس بر روی سقف سوله‌ها‌ و محوطه در اختیار واحدهای تولیدی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود که با استفاده از تسهیلات کم بهره صندوق ملی محیط زیست اجرایی خواهد شد.
وی افزود: برق تولید شده در این طرح مورد خرید تضمینی ۲۰ ساله از سوی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) قرار می‌گیرد که با توجه به محدودیت منابع صندوق، ضرورت دارد متقاضیان هرچه سریعتر نسبت به ثبت درخواست و تکمیل مدارک خود از طریق آدرس سایت الکترونیکیwww.solar.meedc.ir اقدام کنند.
برادران حیدری ادامه داد: این طرح مختص اجرا در شهرک‌های صنعتی بوده که در کنار تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی، می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آلایندگی ها و جلوگیری از تخریب محیط زیست داشته باشد.
وی ادامه داد: این طرح با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سازمان ساتبا و بانک توسعه تعاون به مرحله اجرا درخواهد آمد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل،