مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دیدار با مدیرعامل ابفای استان ایلام از تلاش های ارزنده وی  در راستای خدمت رسانی شایسته، تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روزگار به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام،  پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این دیدار با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده برای تأمین آب پایدار و ارائه خدمات رسانی به مردم استان ایلام، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با تمهیدات و اقدامات پیش بینی شده توانست هم تابستان امسال را با کوچکترین تنش آبی در سطح استان مدیریت و سپری نماید هم آب زوار اربعین حسینی را به بهترین نحو تامین نماید.

وی ادامه داد: در حوزه اجرای پروژه های محرومیت زدایی، فعالیت ها به خوبی در حال انجام است و پیشرفت پروژه های شرکت در این حوزه بیش از ۵۰ درصد می باشد.

مدیرعامل آبفای استان ایلام در ادامه با اشاره پروژه های در  دست اقدام از جمله طرح آبرسانی ملکشاهی و طرح آبرسانی به پایانه مرزی مهران و… خواستار توجه ویژه شرکت مهندسی آبفای کشور در خصوص تخصیص اعتبارات لازم شد.
ناصری یاد آور شد: افقی جامع برای پروژه های آب و فاضلاب استان در نظر گرفته شده است که با اجرای آن به لحاظ زیرساخت های آب و فاضلاب شرایط بسیار بهتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندس آبفای کشور در این دیدار با  تشکر و قدردانی از تلاشهای همه جانبه همکاران در بخش های مختلف شرکت اظهار داشت:  شرکت آب و فاضلاب بعنوان یک شرکت خدمات رسان در تمامی مقاطع در شرایط سخت کاری نسبت به انجام وظایف خود واقف بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ ننموده است که امیدواریم این روند رو به رشد بوده و ادامه دار باشد.

دکتر اتابک جعفری در پایان ضمن قول مساعد در زمینه تخصیص اعتبارات در خصوص جهاد آبرسانی اظهار داشت: در حوزه آب و فاضلاب مدیریت و برنامه ریزی جدی اتفاق افتاده که مهمترین آن آبرسانی به روستاهای محروم است و حتما باید پروژه های عمرانی و زیربنایی به جد دنبال و تامین اعتبار شود.