پائولو بنتو عنوان کرد این تیم به دنبال ۶ امتیاز از دو بازی دیگر این گروه است.

به گزارش روزگار پرس ، در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا یک دیدار برگزار شد که در آن تیم ملی فوتبال کره جنوبی ۲ بر صفر سوریه را شکست داد.

به این ترتیب کره برای دهمین بار پیاپی جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد. بنتو گفت: مهمترین چیز در حال حاضر این است که به عملکرد خوب خود ادامه دهیم و سعی کنیم روند و روش بازی خود را توسعه دهیم. دو بازی دیگر برای پایان این مرحله مقدماتی داریم. ما این فرصت را داریم که ۶  امتیاز دیگر را به دست آوریم. ما این فرصت را داریم که به مقام اول گروه برسیم. فکر می‌کنم این هدفی است که تلاش برای رسیدن به آن برای ما خوب است.

او در پایان گفت:من می‌خواهم به همه کسانی که در این مسابقات شرکت داشتند تبریک بگویم.  همه آنها مهمترین افراد در این روند هستند. این (دور مقدماتی) متعلق به آنهاست.
او همچنین هواداران این تیم را که روز سه‌شنبه در سکوهای ورزشگاه رشید حضور داشتند، تشویق کرد، در حالی که کره بیشتر بازی‌های خود در مسابقات مقدماتی آسیا را پشت درهای بسته به دلیل همه‌گیری COVID-۱۹ انجام داده است.

وی گفت: امیدواریم در بازی با ایران بتوانیم هوادارانی را در ورزشگاه داشته باشیم و حمایت آنها را داشته باشیم. من فکر می‌کنم بهترین راه برای تشکر از آنها این است که عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.